Xitoyda BYD kompaniyasining Yangwang U7 supersedani narxlari e’lon qilindi

1305 ot kuchidan tashqari, elektromobil yon tomonga harakatlanish va o‘z o‘qi atrofida aylanish qobiliyatiga ega.
Yangwang U7 sedani ikki xil versiyada ishlab chiqariladi: benzin-generatorli gibrid va to‘rtta elektromotorli to‘liq elektromobil. Elektromobilning umumiy quvvati 1305 ot kuchigacha, maksimal aylanish momenti esa 1680 Nm gacha yetadi. BYD konserni avtomobilni 628 mingdan 708 ming yuangacha, ya’ni 86.5 mingdan 97.5 ming AQSH dollarigacha bo‘lgan narx oralig‘ida sotuvga chiqardi.

U7 ning ikkala modifikatsiyasi ham tashqi ko‘rinishidan deyarli bir xil, biroq o‘lchamlari farq qiladi. Hatto g‘ildirak bazasi ham farqli. Elektrokarning o‘lchamlari (U x K x B) — 5265×1998×1517 mm, o‘qlar orasidagi masofa 3160 mm. Gibridniki esa — 5360×2000×1515 mm va g‘ildirak bazasi 3200 mm

Batareyali modifikatsiya 2.9 soniyada 100 km/soat tezlikka erisha oladi, maksimal tezligi esa 270 km/soat. So‘nggi avlod BYD Blade batareyasi 135 kVt·soat quvvatga ega bo‘lib, pasport ma’lumotlariga ko‘ra sedanning 720 km masofani bosib o‘tishini kafolatlaydi.
Gibrid U7 akkumulyatorining sig‘imi ikki barobar kam — 52.4 kVt·soat, ammo tizim tarkibiga 2 litrli ichki yonuv dvigateli kiritilgan. Bu dvigatel opozit tipida, ya’ni Porsche yoki Subaru avtomobillaridagi kabi. Ma’lumotlarga ko‘ra, bu Xitoydagi bunday turdagi birinchi seriyali dvigatel.

60 litrli benzin baki tufayli gibridning umumiy yurish masofasi 1000 km ni tashkil etadi. Sof elektr energiyasida esa sedan atigi 200 km yura oladi.

Yangwang U7 salonining dastlabki ko‘rinishi avvalroq prototiplarda namoyish etilgan edi. Endi esa uning seriyali namunalardagi jihozlanishini ko‘rish mumkin.

U7 supersedani besh va to‘rt o‘rindiqli salon variantlari bilan taklif etiladi. Suratlarga ko‘ra, hashamatli kreyserlardagi kabi kenglik va erkinlik bu yerda kutilmasligi kerak. Axir bu birinchi navbatda dinamika ishqibozlari uchun mashina. Hatto orqa o‘rindiqlar ham sezilarli darajada sport uslubida.

Albatta, ekranlarning ko‘pligi e’tiborni tortadi: old qismda 12.8 dyuymli markaziy sensorli ekran, katta uskunalar paneli va old o‘rindiq yo‘lovchisi uchun alohida ekran. Orqa o‘rindiq yo‘lovchilari uchun ham maxsus ekranlar mavjud. Komplektatsiyaga qarab, ikkinchi qatorda iqlim va o‘rindiqlar sozlamalarini boshqarish uchun sensorli panel o‘rnatilishi mumkin. Media tizim sun’iy intellekt elementlari va Dynaudio kompaniyasining 23 ta dinamikli ovoz yordamchisi bilan jihozlangan.
U7 sedani shassisining texnik xususiyatlaridan biri Yangwangning tank uslubidagi burilishi, shuningdek, to‘xtash qulayligi uchun yonlamasiga yurish rejimi va burilish radiusini 4.85 metrgacha kamaytiradigan boshqariladigan orqa g‘ildiraklar hisoblanadi.

G‘ayrioddiy muhandislik yechimlari ro‘yxatiga uchta lidar (God’s Eye haydovchi yordamchisi tizimining bir qismi) ma’lumotlari asosida yo‘l qoplamasi xususiyatlariga oldindan moslasha oladigan DiSus-Z adaptiv privod ham kiradi. Bundan tashqari, privod nosozlik holatida g‘ildiraklardan birini "ko‘tarishi" mumkin — qolgan uchta g‘ildirakda sedan soatiga 80 km tezlikda 30 km masofani bosib o‘ta oladi.

Yangwang U7 ning Xitoy bozoridagi asosiy raqobatchilari qimmatroq turadigan Mercedes-Benz EQS va BMW i7 hisoblanadi.



